Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zgłoszenie reklamacji

PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU

w związku z wystąpieniem wady w oparciu o art. 556 Kodeksu Cywilnego zgłaszam reklamację wg poniższego opisu.

 

Reklamacja kierowana do:

Dane firmy:

 

NATURALNIE U NAS” - Marcin Rejment

Adres: ul. Sławkowska 28, 32-300 Olkusz

tel. +48 504 337 910

e-mail: naturalnieunas@gmail.com

 

 

 

Zgłaszający:

Imię i nazwisko nabywcy/(konsumenta):......................................................................................................

 

Adres konsumenta: ............... ......................................................................................................................

 

Telefon kontaktowy: .......................................... adres e-mail: .............................................................

 

Data nabycia towaru .. ............................. Dowód zakupu (paragon/faktura) nr: .............................

 

 

Opis towaru (nazwa, numer fabr itp)............... ….........................................................................................

Cena zakupu brutto .....................................................................

Szczegółowy opis wad (uszkodzeń) :

......................................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................................

........................................................................ ..............................................................................................

Data stwierdzenia wady/uszkodzenia towaru: ….........................................................................................

. ......................................................................................................................................................................................Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

 

  1. - wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)

  2. - nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)

  3. - obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …....…………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)

  4. - odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1) ........................................................................................................................................................................................

 

Sprzedawca poinformuje Konsumenta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania niniejszego protokołu. Protokół można przesłać pocztą lub e-mailem.

 

.......................... ….............................................

Miejscowość, data Podpis zgłaszającego reklamację

 

*) Proszę zakreślić wybrane rozwiązanie.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl